duminică, 27 decembrie 2015

Destin

    Privesc in jur, ca un om de stiinta, observ, tacut, imi iau notite, obiectiv. Se spune ca omul este produsul haosului dar tind sa cred, pe zi ce trece, ca fiecare om are un destin, fiecare om are o cruce pe care o cara, ii e dat sa invete, mai mult sau mai putin. Se spune ca din greseli inveti - eu am facut destule si de-ar fi sa mai gresesc o data nu mi-ar parea rau pentru ca ceea ce simt acum este un sentimment atat de rar incat nu imi vine a crede ca este posibil.
    Am auzit adesea: "Unde ai fost toata viata mea? Tot timpul acesta...", am spus si eu deseori, dar acum este reciproc. Am invatat sa iubesc frumosul: frumusetea naturii, frumusetea cerului, a marii, a cartilor (acel miros de carte noua, acel miros de carte veche) si cel mai mult iubesc frumusetea unui suflet pur, vesel, dornic de iubire, care stie sa ofere inainte sa ceara.
     Nu am crezut niciodata ca este posibil ca dintre toate persoanele din jurul meu sa ma indragostesc de ea, intr-un timp atat de scurt, si sa mai fie si reciproc. Nu poate fi altceva decat destinul: fie am gasit fericirea suprema, fie voi gresi iar, voi suferi, iar la sfarsit voi trage linie si o sa caut morala, ce am avut de invatat din aceasta situatie dar in aceasta clipa, aproape de rasarit ma simt viu si fericit, ma simt iubit, balanta mea se apleaca catre fericire.
     După-amiaza trecuta am avut o decadere dureroasa din cauza lipsei de incredere si a unui gand morbid conform caruia credeam ca ceea ce fac nu e bine, iar dintr-un gand si mai morbid si sinucigas am hotarat sa dau cartile pe fata si rezultatul a fost miraculos: desi credeam ca am o mana saraca, destinul a tinut cu mine si astfel am luat potul, iar marele premiu au fost 2 ore cronologice, echivalente ca valoare cu o eternitate petrecute in compania (wireless) a celei mai minunate persoane, timp de care am profitat la maxim discutand despre tot, despre viata, despre credinta, iubire, tristete, frica, remuscari, vise si visuri.  Nu am crezut vreodata, nu am visat, nu m-am gandit ca aceasta persoana ar putea fi atat de minunata, ca si cum tot ce mi-am dorit s-au adunat pe lista lui mos craciun si am primit ca un cadou, o inima noua, curata, vie.


Stiu ca dormi acum si abia astept sa citesti cand te vei trezi. Daca iti place, astept un selfie :3 I might love you...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu