vineri, 25 decembrie 2015

O raza de fericire printre siroaie de lacrimi

    Cei mai importanti prieteni sunt acei oameni care te ajuta cand ai o problema, eu am avut destule si cineva mi-a fost aproape in cele mai grave. Tin pe aceasta cale sa ii multumesc pentru ca a fost precum farul de la mal care mi-a ghidat drumul atunci cand am fost prins in cea mai cumplita furtuna.
   Astazi traiesc clipe grele deoarece zambetul acestei persoane minunate a fost invaluit de siroaie de lacrimi grele precum plumbul si arzatoare precum acidul, iar eu nu pot sta privind, cu mainile in san, cum acest templu al bunatatii se naruie sub greutatea vorbelor care sunt menite sa sfasaie sufletul.
    Desi m-am zgarcit la vorbe, sper din inima ca acestea te-au ajutat sa gasesti drumul catre lumina. Aceste cuvinte vor ramane vesnic aici, iar cand vei simti nevoia eu voi fi aici, intre paginile prafuite ale eternitatii, voi fi aici si iti voi intinde mana sa te ajut pentru ca iti sunt vesnic dator.


    Viata e prea scumpa ca sa fim tristi, ea trebuie traita din plin, chiar si atunci cand cerul este inorat iti urez sa gasesti acel petec unde soarele straluceste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu