duminică, 15 mai 2016

The art of war

       "In razboi si in dragoste totul e permis" zice-se.


         Asemanarea intre razboi si in dragoste este izbitoare. Desi sunt antitetice, ambele respecta aceleasi reguli, iar manualul "Arta razboiului" al lui Sun Tzu poate fi transpus in practica pe timp de pace intr-o relatie. "Daca nu te cunosti pe tine si nici oponentul, vei pierde mult", complet adevarat: m-am aruncat la lupta si am pierdut foarte multi pioni, victime colaterale, era sa-mi pierd regina, capul, sufletul dar m-am retras ca sa-mi gandesc atent urmatoarea mutare si iata cum calaretii ei au venit la mine iar eu i-am strivit sub greutatea rece a betonului turei mele, am prins un culoar catre ea si i-am livrat mesajul. Acum stau la racoarea toxica a buncarului meu, privesc harta si caut urmatorul camp de lupta, caut sa creez acea coregrafie in care ne atacam unul pe altul pe camp deschis,sa ne privim in ochi si sa decidem soarta lumii.
   
         Viata e un joc, de sah (as spune), si merita jucata.


       *Multumiri: Multumesc, Sabaton, pentru lectiile de razboi.
                           Multumesc, stimata regina, mi-am dat seama de aceasta analogie si pentru ca am    gasit raspunsuri la intrebari pe care nu mi le-am pus: de ce iubesc camuflajul sau de ce scriu aici.

       ** Regrete: Nu cred ca e bine sa iti lasi oponentul sa iti citeasca jurnalul.


       ***Amemintari: Hold your ground, Mighty Queen, soon, very soon, you will have to beg for mercy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu