sâmbătă, 17 octombrie 2015

Draga jurnalule, ....

"Tu esti cel cu care pot sa vorbesc si in care pot sa am incredere."

Este tarziu in noapte si simt nevoia sa descriu cam ce pietre imi apasa pe suflet si cum, dupa cum urmeaza:
Astazi a fost o zi ok, in care am avut cateva surprize, cineva mi-a obervat aura si oarecum m-a felicitat. Deci am descoperit inca o persoana cu care sunt pe aceasi lungime de unda, in rest, a fost  zi obisnuita la munca, am reparat device-uri, am stat visand la nemurirea sufletului, dar magia s-a intamplat mai pe seara, dupa ce mi-am terminat programul.
M-am intalnit cu cea mai minunata persoana, M si desi seara incepuse prost si ma simteam in plus, situatia s-a remediat si a devenit magica. Dupa o plimbare cu nabadai prin centru, ne-am oprit la o cafea cu vorbe, secrete si glumite si am descoperit cat de buna e frisca, si cu atat mai dulce pe buzele persoanei pe care o iubesti.

Oh...cand eram mai "tanar" sarutul mi se parea asa cool si cand eram cu o fata ne sarutam in continuu; ajuns acum la "batranete" am descoperit cat de frumos e sa furi un sarut si cum defapt este o intreaga coregrafie a buzelor fiecaruia, nestiuta de nimeni in sensul propriu, dar pe care toti o au ingropata adanc in suflet, asteptand sa fie scoasa la lumina.

Deci, poti iubi pe cineva aflat peste ocean, aflat in celalalt capat al galaxiei sau intr-un univers paralel. Vorbiti, e ok; va intalniti, nice; dar o imbratisare, un sarut, este vorba de ceva magnific, ca o privire pe furisi despre cum este raiul; in orice caz, cum orice om are un viciu, o slabiciune, o dependenta, dincolo de fumat, sunt dependent de iubire.

Am ajuns acasa dupa o plimbare lunga prin cartier si pe drum am trecut pe langa cimitir si golit de energie am acceptat tristetea oamenilor lasata cu voie sau fara voie la cimitir alaturi de cei dragi care isi petrec eternitatea in pamant. Am ajuns acasa, mohorat, ca si cum ziua asta nu a avut nimic bun in ea ci doar certuri si neplaceri, aici a inceput cearta cu cineva pe care il consideram un prieten bun si inteligent, mr. A, credeam ca pt varsta lui are minte, dar e atras de chestii efemere si neimportante si mi-a povestit cat de suparat e pe mine, iar cu ocazia asta mi-am dat seama defapt din ce cauza sufera si am ajuns la concluzia cuiva ca in primul rand important e sa-mi fie mie bine. Imi este bine alaturi de acea persoana care mi-a dat sfatul, M.

In acel moment seara a devenit mai frumoasa pentru ca intr-o clipa mi-am dat seama ca nu conteaza cate lucruri urate trec pe langa tine si incearca sa te darame, daca ai ceva frumos de care sa te agati, oricat de mic si neimportant, daca a fost intr-adevar frumos este precum ti-ar intinde un inger mana ca sa te ridice din cazanul cu smoala, este salvarea sufletului tau. Ii sunt dator vandut acestei persoane pentru ca a aparut in viata mea si mi-a schimbat-o. Imi face fiecare seara mai frumoasa si fiecare zi trece mai repede pentru ca vorbim.

Dragul meu "jurnal", te rog sa imi spui, e gresit sa visez la o iubire reciproca?

M, ti-am zis in aceasta seara ca mai mereu ma gandesc la viata ca o balanta intre "Ce am de pierdut" si "Ce am de castigat" si ma gandesc ca pot sa imi pierd timpul dar pot sa castig fericirea si as putea pierde tot ce am, TOT, pentru o clipa cu tine imortalizata in timp as da orice, as merge pan la capatul lumii si inapoi. Te rog sa nu pleci niciodata de langa mine, nici daca intr-o rabufnire de sentimente negative, ti-as cere asta.

O seara buna tie "Jurnalule" si o zi minunata tie M, maine (azi ), cand vei citi asta. Sper ca ti-am facut ziua mai frumoasa. Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu